Водещи новини
Kандидатът за нов собственик на „Левски“: стадион, мол и басейни (Видео)
Публикувана
преди 4 годинина
От
Ива Оприкова
Kандидатът за нов собственик на „Левски“ Джоузеф Диксън представи визуализация на идеите си за материализирането на инвестициите във футболния клуб. Направил го е чрез видео, изпратено до агенцията. Според информацията плановете са за стадион с капацитет за около 25 хиляди зрители, като всички сектори ще са покрити. В близост до съоръжението се предвижда изграждането на търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др., както и зона за отдих с няколко басейна, хранителни и питейни заведения.
Прави впечатление, че във видеото е включена емблема, която „Левски“ не ползва от години. В социалните мрежи се появиха коментари, че проектът за търговския център прилича на проект, озаглавен „SM city Monumento“ в сайта 3dwarehouse. В него пише, че проектът не е истински, а е правен за забавление. Освен това във видеото се виждат и няколко търговски марки, като H&M и „Тако бел“.
Диксън заговори при представянето си в София за инвестиция в размер на около 250 млн. долара.
Преди дни, отново пред БТА, той изрази недоволство от реакциите в обществеността след заявената готовност да инвестира. Очакванията му били да получи от мажоритарния собственик на „Левски“ Наско Сираков договор, за да се пристъпи към сключване на сделката.
Скептичните към Диксън веднага забелязаха, че молът е подобен на такъв в столицата на Филипините Манила, а стадионът поразително много прилича на „Парк де Пренс“ в Париж. Проектът за мола пък може да се намери едно към едно в интернет.
vlastta.bg


КС обяви за незаконен избора на 16 депутати

Депутатите се събират извънредно за изборния скандал: Кой възпрепятства КС?

На сметката на ЕП и ЕК: Щетите по Дома на Европа след протеста на „Възраждане“ са за €180 хил.

Борисов: Натъжен съм от ДПС-ДПС. Най-опасен съм, когато съм тъжен
