Connect with us

Водещи новини

Kандидатът за нов собственик на „Левски“: стадион, мол и басейни (Видео)

Публикувана

на

Kандидатът за нов собственик на „Левски“ Джоузеф Диксън представи визуализация на идеите си за материализирането на инвестициите във футболния клуб. Направил го е чрез видео, изпратено до агенцията. Според информацията плановете са за стадион с капацитет за около 25 хиляди зрители, като всички сектори ще са покрити. В близост до съоръжението се предвижда изграждането на търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др., както и зона за отдих с няколко басейна, хранителни и питейни заведения.

Прави впечатление, че във видеото е включена емблема, която „Левски“ не ползва от години. В социалните мрежи се появиха коментари, че проектът за търговския център прилича на проект, озаглавен „SM city Monumento“ в сайта 3dwarehouse. В него пише, че проектът не е истински, а е правен за забавление. Освен това във видеото се виждат и няколко търговски марки, като H&M и „Тако бел“.

Диксън заговори при представянето си в София за инвестиция в размер на около 250 млн. долара.

Преди дни, отново пред БТА, той изрази недоволство от реакциите в обществеността след заявената готовност да инвестира. Очакванията му били да получи от мажоритарния собственик на „Левски“ Наско Сираков договор, за да се пристъпи към сключване на сделката.

Скептичните към Диксън веднага забелязаха, че молът е подобен на такъв в столицата на Филипините Манила, а стадионът поразително много прилича на „Парк де Пренс“ в Париж. Проектът за мола пък може да се намери едно към едно в интернет.

 

vlastta.bg

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Advertisement

Facebook

Календар

март 2024
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Advertisement

Популярни