Connect with us

Бизнес

Wizz Air връща автоматично парите при отмяна на полет

Публикувана

на

Wizz Air обяви днес, че в резултат на значително по-големия брой отменени полети, поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19, авиокомпанията е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в WIZZ акаунта на тези клиенти при анулиран полет.
Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми, авиокомпанията временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък.
Wizz Air би искал да увери всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет (и).
Междувременно, авиокомпанията в момента приоритетно разработва автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, Wizz Air любезно моли туристическите агенции да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.
По време на тези изключително необичайни времена Wizz Air моли всички свои клиенти да запазят спокойствие и да използват винаги, когато е възможно, онлайн платформите за самообслужване на компанията, посочени в имейлите, за да бъде сведен до минимум трафика към изключително натоварените кол центрове.
Въпреки че е извън контрола на Wizz Air, авиокомпанията се извинява за причиненото неудобство в резултат рестрикциите за пътуване и отменените полети, и гарантира, че обработката на искове и процедурите по възстановяване на суми остават основен приоритет за компанията.
vlastta.bg

Facebook Comments
Реклама
1 Comment

1 Comment

  1. Ели

    19.03.2020 at 20:54

    Това не е истина! Имахме платен полет за Айндховен за 18.03 с връщане на 22.03. След като на 12.03 Нидерландия затвори музеите/ анулираха ни билетите/ се опитахме да орезаверим за друга дата билетите- невъзможно!!! На кол-центъра след неколкократно чакане по над 10минути се оказа,че не ме чуват! На сйта-невъзможо анулиране, а при опит за резервация на Ноа дата допълнително начисляване за 2повейа още 600лв.! Това е ! От КЗП казват, че авиокомпаниите няма да компенсират клиентите- значи наистина е вярно,че никои посветане обръща внимание на българите,защото държавата я няма! Жалко! Ние сме частни данъкоплатци,но явно не си заслужава да сме такива! Жалко!!!

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Advertisement

Facebook

Календар

април 2020
ПВСЧПСН
« мар.  
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Advertisement