Connect with us

България

„Фолксваген“ продава повече колбаси отколкото коли. Прави ги по тайна рецепта

Публикувана

на

Заводът на германската компания във Волфсбург произвежда вурстове от 46 години насам, а самите те присъстват и в каталога с резервни части под номера „199 398 500 A.“ И през по-голямата част от това десетилетие VW е продала повече колбаси, отколкото автомобили с тази марка, пише The Wall Street Journal, цитирана от money.bg.

Вурстовете се продават в 11 страни, но САЩ не е сред тях и „това е нечестно“, казва 61-годишният Майк Вилт. В страната колбасът има почти митична репутация.

Проблемът е регулаторен: VW не е в списъка на компаниите, на които им е позволено да внасят свински продукти в Щатите. Позволени са до около 20 кг. за лична употреба. Но цената при внос е висока – около 300 долара за половин килограм.

Рецептата, по която VW произвежда колбаси от 1973 г., е тайна. Но е ясно, че съдържа 37,5% говеждо месо, 44% свинско, 18,5% подправки и „други съставки“.

„Това е Bentley на колбасите“, казва Франк Ло Прести, който е бил директор на подразделението, произвеждащо вурстовете, през почти целия си живот. Под него са работили 30 души, които започват работа всеки ден в 6 часа сутринта. Самите колбаси могат да бъдат намерени в супермаркетите и дилърствата на компанията в Германия за около €10. През 2018 г. VW е продала 6,5 милиона от тях. И 6,2 милиона автомобила.

Волфсбург се занимава с производството на месни продукти още от 40-те години на миналия век, когато е притежавала свинеферма, с която е изхранвала служителите. Компанията вече не притежава такава, но използва месо от местни ферми.

Едва няколко души във VW знаят точната рецепта – и засега никой не е успял да я познае, казва говорител на компанията.

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Популярни