Connect with us

Икономика

Любен Дилов с послание към туристическия бранш: Ако търсите министър, който да ви управлява, не съм вашият човек!

Публикувана

на

Туристическият бранш е разбунен след номинацията на коалицията ГЕРБ/СДС, която днес предложи за министър на туризма Любен Дилов.

„Абсолютна подигравка и безхаберие с туризма. По-добре, че няма да мине предложеното правителство, след като не успяха да намерят истински експерти в държавата“, коментира пред TravelNews Евгения Димова от Сдружението на туроператорите и туристическите агенти „Обединение Бъдеще за туризма“.

„Онемях току що! В шок съм“, реагира председателят на сдружението Павлина Илиева, когато научи новината. Според нея Дилов е ерудиран човек и има широк поглед върху културния живот в България, но в туризма трябва да е експерт в тази област.

Кандидат-министърът на туризма от ГЕРБ Любен Дилов-син написа весело писмо-обръщение към бранша, след като вчера оттам реагираха остро на номинацията му.

Ето какво написа депутатът тази вечер във Фейсбук:

Към туристическия бранш…

Скъпи на сърцето ми! Понеже срещнах няколко ужасени, а и други – направо комични реакции на възможността да стана министър на туризма, бързам да ви кажа няколко думи. Вероятността за това клони към нула, както вече сте разбрали. Но за кратките ни предизборни срещи, ограничени допълнително от анти-Covid мерките, може би не стана ясно най-главното: моята идея за това с какво трябва се занимава един министър на туризма. Ако търсите министър, който да ви управлява, то определено аз не съм вашият човек!
Секторът и гилдиите трябва максимално да се самоуправляват, а министърът да се занимава единствено с координация на рекламата в страната и на външните пазари. И най-главното – да бъде посредник между гилдиите в сектора, парламента и останалите, важни за туризма министерства. МРРБ, Културното, Транспортното, Външното и – най-вече – Финансовото министерства.
Министърът не трябва да „управлява“ сектора, а да се „бие“ всеки ден за пари с правителството, за законови промени с депутатите и за нови пазари с рекламата. Да насърчава и търси възможности за секторна реклама най-вече в чужбина. Да се опитва да разширява пазари. Нищо друго. Дори плочки на корема не трябва да има, както е видно от снимката. Бъдете здрави и внимавайте кой какво ви обещава!
Писмото е публикувано в профила на Любен Дилов-син във фейсбук

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Advertisement

Facebook

Календар

април 2024
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Advertisement

Популярни