Connect with us

Водещи новини

Как поддържа формата си Джулия Робъртс

Публикувана

на

ХРАНЕНЕ

Джулия споделя, че е постигнала най-добрата си форма, когато е станала на 50.

Зеленчуци, протеини и пълнозърнести храни е това, на което набляга в ежедневното си меню звездата, носителка на „Оскар“. Закуската й обикновено се състои от домашно приготвени мюсли, бери плодове и йогурт. За обяд – какво ще кажете за пай със спанак? Вечерното блюдо идва със сьомга, киноа и зеленчуци.

„Винаги казвам на децата си: „Трябва да ядеш хубавите неща, за да получиш хубавите неща“. Ние обичаме тази философия!“

Но за да не останете с погрешни впечатления, ще кажем, че Хубавата жена не се придържа към свръхстриктен хранителен режим. Обича да се наслаждава на семейните вечери, които често включват обикновена… паста.

ТРЕНИРОВКИ

Актрисата признава, че е имало периоди, в които е тренирала по 5 пъти в седмицата. Аеробика и упражнения за сила са според нея една от най-ефикасните комбинации. В случай че искате да тренирате като любимата си Джулия, ето някои по-конкретни насоки: 20 минути аеробика, 40 минути упражнения за цяло тяло. Последните включват лицеви опори, планк, клекове, напади и коремни преси със свити колене. Можете да помислите също за йога и пилатес.

 

Какво мисли Мартин, нейният треньор?

Тренировъчната програма на Джулия Робъртс е комплексна и включва основни упражнения за големи мускулни групи, които ангажират и по-малките. Това я прави изключително ефикасна за всяка жена, която иска да бъде в добра форма.

В хранителния й режим забелязвам голямо количество от плодове, а в тях има фруктоза. Пай със спанак не е най-рационалният избор за обяд, но пък не е лишен от вкус. Сьомгата за вечеря – само ако е приготвена на пара, пастата бих я пропуснал.

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Популярни