Connect with us

България

Бизнескрахът на Ани Цолова

Публикувана

на

Преди повече от половин година журналистката Ани Цолова обяви, че ще става бизнесдама.

 

Бившата водеща на „Здравей, България“ гръмко промотира началото на новото си начинание – лектор по публична реч. Телевизионната звезда основа фирма „Говори, за да те видят“ и си направи сайт с програмите за обучение.

 

Според уебстраницата на новия си бизнес Ани предлага лекции за комуникационни умения, кризисен пиар, презентационни умения и успешно телевизионно интервю.

 

Цолова беше убедена, че бизнесът й ще има голям успех, защото е насочен в ниша, която не е чак толкова развита в България все още, а и защото е публично лице, хората я познават и биха й гласували доверие. Да, ама не…

 

Повече от шест месеца след началото на новото начинание Ани изпитва огромни затруднения, защото интересът към дейността й е почти нулев. Справка с търговския регистър показва, че за миналата година Цолова е декларирала нетни приходи в размер на 3 000 лева.

 

Тази сума не се отнася за цялата 2018 г., а само за последните два-три месеца, но дори и за този период парите са изключително малко. Разделено на три, се пада, че Ани е изкарвала по 1000 лева на месец – десетки пъти по-малко от месечното й възнаграждение в „Нова“.

 

За бизнес неуспехите на Цолова говори и още един факт. Когато стартира дейност, бившата водеща обяви, че няма да работи сама, а с екип от психолози и рекламни специалисти. Беше ги поместила в сайта си. Сега на уебстраницата стои само и единствено нейната визитка, а от колегите й няма и следа.

Facebook Comments Box
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Advertisement

Facebook

Календар

януари 2022
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Advertisement