Connect with us

България

Агитацията за евроизборите: балони, запалки, опаковани сгради

Публикувана

на

С наближаването на евровота на 26 май агитацията от страна на партиите към избирателите набра максимална инерция. Политическите формации извадиха от джоба и познатия ни арсенал от агитационни материали и сувенири, целящ да привлече към тях вниманието на гласоподавателите. Асортиментът от артикули тази година е повече от богат и включва от бонбони и гривни, през запалки и балони, до тениски.

Така например по-големите политически формации опънаха преди броени дни шатри и специални будки в центъра на Пловдив. Там от ГЕРБ раздаваха бонбони, сини запалки и гривни с логото на формацията и основния слогън на тяхната кампания – „Европа ни чува“. От торбата с подаръци от ГЕРБ, които правят обиколки из цялата страна, за да представят кандидатите си за евродепутати извадиха и пъзели с картата на Европа. Опозиционната партия БСП, която от месеци не стъпва в НС на свой ред заложил на червени тениски и балони. За да привличат симпатизанти на щанда си пък червените осигуриха и озвучаване, като от колоните се чуваха познати на всички шлагери. Една от емблематичните песни, която огласи площада бе тази от филма „На всеки километър“. На предизборните събития на ДПС пък могат да се видят стотици симпатизанти с шапки с логото на движението. „Воля“ и Веселим Марешки пък използват аптеките и бензиностанциите, които притежава партийният лидер, за да раздават на клиентите си брошури и дори „вестник“, който е отпечатан в тираж от 2,5 млн. бройки. В него Марешки е описан като най-достойният кандидат за ЕП и се посочват поне четири причини той да бъде подкрепен от избирателите. Именно депутатът е и сред кандидатите за място в ЕП, които по традиция отново заложиха на предизборните афиши, като билбордове с лика му могат да бъдат забелязани на доста места в столицата.

В същото време някои формации като ВМРО буквално опаковаха с агитационни плакати стълбове, огради и спирки на градския транспорт из цялата страна. Освен че симпатизанти облепиха витрините на търговски обекти с ликовете на любимците си пък, огромни трансперанти с логото на ГЕРБ и „номер 12 в бюлетината“ бяха провисени върху фасадите на сгради в столични квартали като „Дървеница“ и „Люлин“.

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Популярни