Connect with us

България

Какъв ще е тазгодишния „черен петък“

Публикувана

на

По-малко от седмица остава до така наречения „Черен“ петък.  Денят на намаленията. Заради COVID-19 кампаниите започнаха по-рано и основно в интернет.  Само преди няколко години, „Черният“ петък изглеждаше така. В Съединените щати понякога се стигаше до бой, за да се доберат клиентите до евтината стока.

Днес, „Черният“ петък изглежда така. Обемите на търговия и похарчените пари не са намалели. Просто хората пазаруват по интернет. „Черният петък определено не е мъртъв. Само се променя“, твърди експерт.

Пазаруването в мрежата има редица предимства. Не само, че не се чака на опашка и се избягват големите тълпи, но клиентите са способни да посетят десетки магазини и да сравнят стоката и цените

„Освен това магазините предлагат намаления специално за стоките, купени по интернет“, допълват специалистите.

През 2020-та, пазаруването онлайн има още един положителен аспект – избягва се потенциално опасния контакт с другите клиенти, които може да са носители на коронавируса, пише „Нова“.

А за една група хора, новата мода не е добра новина. Работниците в огромните складове на онлайн търговците чакат допълнителни натоварвания по време на такива кампании. За куриерите, които доставят стоката „Черния“ петък значи повече работа, но и повече приходи.

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Популярни