Connect with us

Бизнес

„Ангелите“на „Виктория‘с Сикрет“ напускат САЩ: закриват се 53 магазина

Публикувана

на

Марката за бельо “ Victoria’s Secret “ ще затвори 53 от магазините си в Съединените щати. Тази седмица Bloomberg потвърди, че ръководството е публикувало официално изявление, в което се посочват адресите на бутиците, които скоро ще бъдат премахнати.

През юли 2018 г. акциите на дружеството, притежаващо марката L Brands, паднаха на борсата с 12%, а по-късно с още 55%, а търговците на дребно не успяха да увеличат продажбите си дори и по време на сезонните големи отстъпки, съобщава „Газета.ру“.

Компанията „Виктория‘с Сикрет“ („Victoria’s Secret“) е критикувана от години. Но този път аргументите звучат особено убедително. Транссексуалните модели и манекенките с размер „плюс“ се отказаха от марката, която според тях вече повече от 30 години показва на жените, че има само един вид красиво тяло.

 

На 15 ноември стана известно, че компанията се разделя с главния изпълнителен директор Джен Сингър, управляваща „Виктория‘с Сикрет“ през последните две години.

Експерти от модната индустрия отбелязват: марката трябва да разбере, че е дошло време за промяна на стратегията, измислена още през миналия век. “

Коя е „Виктория‘с Сикрет“?

Според официалната версия, основателят на „Виктория‘с Сикрет“ Рой Реймънд решава да създаде марка бельо, когато един ден не успява да купи сутиен за жена си. Реймънд обиколил няколко магазина и никъде не намерил красив сутиен.

През 1977 г. предприемчивият възпитаник на „Станфорд“ открива първия магазин на „Виктория‘с Сикрет“ в Сан Франциско. Жената на предприемача обаче не се казвала Виктория. Името на бренда по всяка вероятност с е позовава на името на кралицата на Англия и фантазиите за това, което е скрито под нейните великолепни одежди. Оттук идва и дизайнът на бутиците в стила на кралските будоари.

През 1982 г. Реймънд започва да изпитва финансови затруднения и продава марката на бизнесмена Лесли Уекслър за 1 милион долара. Именно Уекслър прави „Виктория‘с Сикрет (в превод -Тайната на Виктория) световноизвестен бранд. За пет години той успява да увеличи броя на магазините от пет на сто, а след това и на хиляда.

В края на 80-те години на миналия век бранда „Виктория‘с Сикрет“ прави революция, показвайки, че бельото не е нещо, което трябва да се крие от широката публика. Тогава пазарът за секси бельо почти не съществува и компанията няма истински конкуренти.

Първото шоу на ангелите се провежда през 1995 г. и оттогава става ежегодно. По време на шоуто моделите демонстрират най-новите колекции, както и правят презентации на сутиени от скъпоценни камъни (т.нар. Fantasy Bra). Най-скъпият сутиен в историята е този, който през 2000 г. представя модела Жизел Бюндхен. Той се състои от 1 300 скъпоценни камъни и струва 15 милиона долара.

“Нашето шоу е фантазия, която няма конкуренция. Никоя друга модна марка не може да създаде нещо подобно. „Виктория‘с Сикрет“ – това е първата любов на жените”, заявяват мениджърите на компанията в интервю за американския „Вог“.

vlastta.bg

 

 

Facebook Comments Box
Продължете четенето
Реклама
Click to comment

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Популярни